Partners

Vi är stolta över att vara associerade med följande partner, som kan bidra med mervärdestjänster för spelmiljön och informationssäkerhet för e-handelssektorn.

Gaming Associates Europe har varit involverat i spelbranschen sedan 1990-talet, är pionjärer inom reglerat internetspel och tillhandahåller tjänster till företag, utvecklare (av spel och system) och myndigheter. Ett ackrediterat testlaboratorium (ISO/IEC 17025:2005) och inspektionsorgan (ISO/IEC 17020:2012) och närvaro i alla viktiga jurisdiktioner.

Våra erfarna experter innehar industriledande expertcertifieringar såsom ACCA, CISSP, CISM, ITIL, CEH, PCI, PA-QSA samt lead auditor/lead implementor enligt ISO/IEC 27001. Vi kan hjälpa dig med speltestning, testning a slumptalsgenerator och återbetalning till spelare, plattformstestning (spelserver och spelarhantering) och säkerhetsbedömningar.

Vi kan även hjälpa ditt företag att bekämpa IT-brottslighet, skydda data och minska säkerhetsrisker. Med många års erfarenhet av att arbeta med internetföretag i alla storlekar, betalningsföretag och betalningsbanker hjälper Risk Associates sina kunder att använda bästa säkerhetspraxis och gör det möjligt för företag att förändra sitt sätt att hantera sitt program för informationssäkerhet och efterlevnad. Ett par områden som vi kan hjälpa dig med är att bedöma din beredskap för ISO 27001, riskhantering, driftskontinuitetshantering samt hothantering, vilka hjälper dig att bygga organisatorisk resiliens.